Lost

Är detta andra dagen i rad jag bloggar? Eller? Nä? Jag vet inte! Jag blir ju helt borta bland dagarna i all denna ledighet. Skönt att jag börjar jobba imorgon (jag vet att det är söndag idag och måndag imorgon nämligen) iallafall, wihoooo!

Nu är tanken att jag ska stöda klart min garderob (eller egentligen sängen, då garderobens innehåll hamnade där istället hehe) så att mitt rum blir användbart igen till min familj kommer hem på tisdag. Jag ska även dammsuga hela huset, laga pappas byxor och klippa alla gräsmattor (idiotiska gå gräsklippare!). Så idag är jag mycket upptagen, därför kommer jag inte ha tid att uppdatera bloggen (vi kan låtsas att det är anledningen till ingen uppdate).

Heeeej dåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0