Night

Hej!
Jag har inte somnat innan halv 3 på typ två veckor nu, tror jag.
Men men, det är ju lov och då får man la "ta vara på tiden". ;)
Men nu är klockan snart halv 4 i alla fall, så jag borde väll sova med tanke på att jag inte gillar att sova till efter 12.. Eller egentligen går jag helst upp innan 10!
Mitt nyårs löfte är i alla fall att powerwalka och träna, helst något av det varje dag men i alla fall powerwalka 3 gånger i veckan och träna annat 2 gånger i veckan. Jag fuskade och började idag (alltså igår, men sålänge man inte sovit räknas det inte riktigt som en ny dag!) istället för i lördags för det kändes bara jobbigt att börja när det var helg. Det var kallt ute och när jag kom in igen efter knappt en timme var det frost på min halsduk och i mitt hår. Fint!
God natt! (kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0